tisdag 29 juli 2014

tvåtusensjuttiotre

Jag har hamnat i någon slags bloggsvacka och tycker det är tråkigt och allt är fult. Vill mest att min blogg ska se ut såhär och det gör den ju verkligen inte, sen är det ju så lätt att önska att det såg ut på ett annat sätt och en vill ofta vara som andra osv osv. Blir trött på att mina bilder inte blir som jag vill och att jag verkligen inte har något bra redigeringsprogram, och att sedan ladda upp de här och kvalitén blir ännu sämre gör att jag verkligen tappat suget. Samtidigt gillar jag ju att blogga, visa bilderna och skriva vad jag gör.
Hur som helst har jag just nu inget intresse av att skriva här så jag tar en så kallad bloggpaus (alltså dör nu inombords för att det uttrycket är så fult) och så hörs vi sen kanske herrå!

2 kommentarer:

  1. Jävlar vilken perfekt idyllblogg SÅ när jag kommer hem inreder vi mitt rum så det blir superindie och sedan fikar vi och gör saker som ser snugga ut på bloggen så kommer det bli bra saknar dig PUSS OCH KRAM <3

    SvaraRadera
  2. Men NEJJJE alltså serri beundrar ALLTID dina bilder för de är så EK och fina osv osv osv och önskar att jag var en lika rekordelig fotograf/redigerare/hurdunufårdinafotonfina

    SvaraRadera