torsdag 11 april 2013

ettusenåttahundratvå

Igår hade jag sån himla klädångest. Verkligen ångest. För det var jättevarmt ute och min garderob är inte alls anpassad för det. Hade på mig ett par jeansshorts och fick sån panik när jag kom till skolan att jag bytte till mina träningsshorts. Visst har jag haft "åh jag vet inte vad jag ska ha på mig? Jag tar den här. Nä åh den gillade jag inte men jaja jag är snart hemma, ingen annan bryr sig" men aldrig riktig ångest. Idag såg jag tråkig ut (vilket jag gör till 90% här bara för att hälften av kläderna jag tog med använde jag aldrig hemma och tänkte jo men dom kommer jag använda där och för att kläderna jag köpt här inte tilltalar mig!!!!) men nu när jag är påväg till kyrkan bytte jag kläder och helt plötsligt infann sig den här "Åh vad skönt nu känns det bra"-känslan. Ni vet? Känner inte riktigt att jag bryr mig om sånt här egentligen men ångesten fascinerade mig så jag delar med mig. PUSS

I had extreme anxiety today - about my clothes! I only brought clothes i almost never wear at home, i don't know why.. And the clothes i've bought here isn't really what i love. 

2 kommentarer: