tisdag 9 april 2013

ettusenåttahundra

Hittade den här texten på en annan tjejs utbytesblogg. Rätt roligt. Idag kan jag berätta för er att jag och Brittney slutade i fotbollen i torsdags. Så idag lämnade vi tillbaka våra uniformer och det var rätt trist. Men ingen av oss har tyckt det var roligt på jättelänge, vissa tjejer är så respektlösa och rent ut sagt dumma i huvudet. Tre veckor mer av det kände vi att det inte var värt det så vi sa tack och hej. Nu har jag alltså hoppat av både show choir och fotbollen..... Inget jag ångrar dock för jag vill inte spendera min tid med något jag inte tycker om att göra. Och att stå och prata med coachen om att vi ville sluta tyckte jag bara var bra för jag har alltid varit konflikträdd och tycker inte om att behöva göra sånt här, men jag hade bestämt mig och lät honom inte övertala mig att stanna kvar. Imorgon ska jag följa med Kathy och skaffa mig ett gymkort förhoppningsvis. Hur mår ni? Ni är inte så många som hör av er längre.. puss.

I found this text on another exchange student's blog. Pretty funny. I can tell you that Brittney and I quit soccer thursday for several reasons. We brought back our uniforms today which kinda sucks but it was a good decision. We haven't felt that it's been fun at all, girls are disrespectful and some are just stupid. Feel like it made me stronger as a person cause I hate conflicts but i had made my decision and talked to the coach as an adult and didn't let him change my decision. Tomorrow I'm gonna go with kathy to hopefully get a gym membership. How are y'all doing? Haven't heard from you in a while... love.

2 kommentarer:

  1. Åh men gymkokrt är väl värsta billigt i USA tillskillnad från Sverige? :) kollla om det finns något friskis och svettis liknade grej där, för det är mkt roligare att göra pass.
    puss hej, saknar dej! <3

    SvaraRadera