torsdag 17 maj 2012

ettusenfyrahundratrettiotvå

Idag har jag umgåtts med bästaste Julia!
Det första vi gjorde var att lite diskret spana i kartonger som lämnats utanför myrorna.
Stötte på världens snyggaste skägg!
Fortsatte vår tur genom caféerna i haga och satte oss tillrätta på Coffeehouse.
Innan hade vi kilat in på Husaren och köpt med oss en megachokladboll, lika stor som min iphone!
Julle provar sitt fynd från kartongen.

Vi kände att vi var klara på Coffeehouse så vi bytte till Le petit cafe. Där finns mina drömtapeter!
Fick faktiskt gjort lite matte och lite historia.
Julia visar upp sin störda hand. Tur att hon har andra bra saker.
Hade hästsvans idag.
Livsnjutar-bild.
Och så satt vi kvar ända tills stängningen.

Julia är så himlans bra och idag har vi pratat om allt mellan himmel och jord, fikat på tre caféer, fyndat två saker (för min del och en sak för julias del) och pluggat lite. Mycket bra torsdag.
puss

1 kommentar:

  1. vill bara säga att jag mår så bra när jag är med dig.

    SvaraRadera